1200 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Rask levering | God kundeservice | Gratis frakt over 1200,-

Salgsbetingelser

Følgende kjøpsvilkår gjelder ved bestilling av varer på indusiadesign.no.

 

Generelle kjøpsvilkår

Dersom du gjennomfører et kjøp i nettbutikken vår, aksepterer du automatisk kjøpsvilkårene. Ved å akseptere kjøpsvilkårene, godkjenner du også at du har lest informasjonen om personopplysninger og samtykker til bruk av informasjonskapsler.

Kjøpsvilkårene (salgsbetingelsene) gjelder for alt salg av produkter og tjenester fra Reichborn Consulting AS til forbrukere i Norge. Kjøpsvilkårene, sammen med din bestilling (bekreftet gjennom en ordrebekreftelse) utgjør en bindende avtale mellom deg som kunde og Reichborn Consulting AS. Når vi har mottatt din bestilling, bekreftes den i en automatisk e-post. Denne informasjonen finner du også på "min konto" i nettbutikken. Kontroller alltid at informasjonen i ordrebekreftelsen er korrekt.

Partene
Selger
Reichborn Consulting AS
Rolfsbuktalleen 6, 1364 Fornebu
kundeservice@indusiadesign.com                                         
Org. nr. 924520485

Kjøper er den person som foretar bestillingen.

Priser
Alle priser er oppgitt i NOK inkl. merverdiavgift. Prisene inkluderer ikke fraktavgift. Eventuell fraktavgift pålegges ved utsjekk i kassen. Indusia Design kan til enhver tid endre prisene på nettsiden. Prisjusteringer vil ikke pålegges bestillinger som Indusia Design allerede har sendt ordrebekreftelse på. 
Indusia Design tar i alle henseender forbehold om pris- og trykkfeil på nettsiden.

Vi inngår ikke avtaler med mindreårige (under 18 år) uten foresattes godkjenning.

 

Klikk på tittelen for å komme til avsnittet om:
Angrerett, retur og reklamasjon
Frakt og levering
Betalingsalternativer og vilkår
Personvern

 

Bestilling av dyner/pute
Vi gjør oppmerksom på at angrerettloven ikke gjelder for dyner og puter med brutt forsegling.

 

Produktinformasjon og bilder
Vi reserverer oss for at produktinformasjon som finnes på nettsiden kan være unøyaktig på grunn av trykkfeil eller tekniske feil. Merk at produktbilder på nettsiden noen ganger kan avvike fra virkeligheten og ikke alltid er en nøyaktig representasjon av det virkelige produktet. Farger, materialer og utseende kan variere på grunn av bildekvalitet og skjerminnstillinger.

 

Innhold og åndsverk
Alt innhold i nettbutikken, samt alle eventuelle rettigheter knyttet til varene som selges der, er Indusia Designs eller underleverandørenes eiendom. Innholdet i nettbutikken er beskyttet av lov om opphavsrett, markedsføring og varemerker. Dette innebærer at varemerker, firmanavn, produktnavn, bilder og grafisk design, layout samt informasjon om produkter og annet innhold ikke kan kopieres eller benyttes uten skriftlig tillatelse fra Indusia Design eller Reichborn Consulting AS.

 

Endringer
Indusia Design kan rutinemessig endre nåværende kjøpsvilkår, priser eller varetilførsel i nettbutikken. Versjonen av kjøpsvilkårene som du godkjenner ved bestilling, gjelder for kjøpet ditt.

 

 

Angrerett, retur og reklamasjon


Vi håper at du alltid blir fornøyd med varene, men skulle du angre på kjøpet ditt har du 14 dagers angrerett i henhold til gjeldende angrerettlov.

 

Angrerett
Angrerettloven gir deg som privatperson rett til, uten ekstra kostnad, å sjekke produktet før det returneres innenfor angreretten. Er produktet kun prøvd eller sjekket på samme måte som man kan gjøre i en alminnelig butikk, så har du krav på hele kjøpesummen eksklusive leveringsfrakten tilbakebetalt.

Du har 14 dagers angrerett fra den dagen du har mottatt varen. Hvis du ikke vil beholde varen, må du gi beskjed innen fristens utløp. Dersom pakken ikke blir hentet vil den bli behandlet som uavhentet (se eget avsnitt for uavhentede pakker).

Angrerettskjemaet får du tilsendt med leveringsbekreftelsen på e-post.
Etter at du har gitt beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten har du ytterligere 14 dager på deg til å sende varen i retur. Kunde betaler selv returporto.

Angreretten gjelder ikke for forseglede varer hvor forsegling er brutt etter levering og produkter som ikke er egnet for retur av helsevernmessige eller hygieniske årsaker. Dyner og puter kan ikke returneres dersom forseglingen er brutt.

Ved spørsmål om angrerett eller retur: ta kontakt med kundeservice på mail: kundeservice@indusiadesign.com.

 

Returnere varer
Dersom du ønsker å returnere din ordre, vil du få tilbakebetalt kjøpesum eksklusive leveringsfrakt du har betalt ved bestilling. Du må selv dekke returporto. Du må levere varen i originalemballasjen og i samme stand som den var ved mottakelse.

Returadresse:
Indusia 
C/O LSO
0060 Oslo

 

Tilbakebetaling
Tilbakebetaling i forbindelse med en retur skjer via Klarna eller Vipps, avhengig av hva du betalte varene med, og skal finne sted etter at vi har mottatt produktet i retur.

OBS! Hvis du har valgt Klarna-faktura, må fakturaen betales til forfallsdatoen (eller ta kontakt med Klarna direkte for å utsette din faktura). Når vi har mottatt din returpakke, krediteres varen og pengene blir deretter tilbakebetalt fra Klarna.

 

Gebyr ved uavhentede pakker
Husk at du må hente pakken din innen 14 dager! Etter det sender Bring varene automatisk i retur.

Om du ikke henter pakken innen oppgitt dato slik at den blir returnert til oss, vil du bli belastet med et gebyr på kr. 395. Gebyret dekker fraktkostnader og ekspedisjon.

Trenger du mer informasjon om bytte og retur, kontakt kundeservice på kundeservice@indusiadesign.com.

 

Reklamasjon
Dersom det oppdages en feil eller mangel på en vare må du innen rimelig tid etter at dette oppdages, gi oss melding om at du ønsker å påberope en mangel (reklamasjon).

Du kan melde fra om feil og mangler ved produktene til kundeservice@indusiadesign.com. Gjerne legg til bilde av skaden eller mangel, slik at vi kan behandle din reklamasjon. Reklamasjon via Facebook besvares ikke.

Vi garanterer ikke at bildene gjengir produktenes eksakte utseende da en viss fargeforskjell kan forekomme på grund av skjermkvalitet, lyssetting av bilder, fotokvalitet og oppløsing. Dette er ikke reklamasjonsgrunn. Vi forbeholder oss retten til å videresende reklamasjoner til produsent eller underleverandør for videre vurdering av eventuelle feil og mangler.

Hvis du på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med Reichborn Consulting AS, betaler vi ikke disse utgiftene. Reichborn Consulting AS sender en returetikett på alle reklamasjonssaker etter kunde har vært i kontakt med vår kundeservice.

 

Garanti
Våre garantier gjelder i Norge og innebærer ingen begrensninger i reklamasjonsfristen for varer etter forbrukerkjøpsloven.

 

Frakt og levering


Indusia Design er ansvarlig for leveransen som sendes til deg. Pakkene våre sendes som Posten Servicepakke med Bring.

 

Bring Servicepakke
Hent varene i Brings utleveringssteder.

Fri frakt ved varebestillinger over kr 1200,- (gjelder ikke Svalbard og Jan Mayen). Varebestillinger under denne beløpsgrensen har en fast fraktpris på kr 99,-.

Pakken sendes til ditt valgte Bring utleveringssted. Du blir varslet på SMS og/eller e-post når pakken har kommet til utleveringsstedet.

 

Leveringstid
Vi gjør vårt beste for å sende din bestilling så fort som mulig og da helst dagen etter at du har bestilt (på hverdager). I hektiske perioder må du dessverre beregne et par dagers forsinkelse. Det kan også oppstå uforutsette ting som forsinker leveringen. Om du forhåndsbestiller varer vil vi sende ordren din samlet når alt er på lager.

Vi leverer til hele Norge, også til Svalbard og Jan Mayen.

Alle ordre blir sendt fra Sverige og skanning skjer ikke før din pakke har ankommet Norge. Sporing av pakken vil først være mulig når den er skannet på terminal i Norge.